Tuesday, June 18, 2013

AGRONET 2013

Bismillahir Rohmannir Rohim..Alhamdulillahhi Robbil A'lamin..Allahumma Solli A'la Saidina Muhammad..

Syukur aku lafazkan ke hadrat Allah Yang Maha Sempurna ciptaanNya. Dengan izinnya kali ini aku mampu lagi menceritakan pengalamanku dalam blog ini. Pagi itu aku bekerja seperti biasa namun selepas mengemaskini data harian, aku dimaklumkan oleh Cik Ya bahawa hari itu AB membuat promosi untuk produk terbaru. Aku tahu setiap kali ada promosi maka ramailah yang out station. Lalu aku pun mengambil peluang ini untuk merakam gambar yang menarik untuk blog ini.
CIK YA SELAKU PROMOTER
KAK FIDA & KAK YE
Sebaik sahaja pelanggan yang hadir semakin meningkat bilangannya maka staf-staf AB pun tanpa membuang masa mengembeling tenaga untuk mempromosikan produk baru tersebut.
KAK IZE & DIK ATIE
KAK NOR SELAKU PROMOTER
Sebelum selesai promosi untuk sesi pertama maka aku pun merakam dua lagi gambar kerna untuk sesi kedua staf AB dari Kuala Terengganu pula yang akan mengambil alih tugas promosi.
CIK ADI SEDANG BERTUGAS
DIK ATIE MENGEMASKINI DATA
Maka setelah selesai tugas mereka, aku pun selesailah jua bertugas sebagai jurugambar. Alhamdulillah, ini pun sangat memuaskan hatiku untuk cetusan karyaku kali ini. Sekian Wallahu A'lam!

W.K AZIZ

No comments:

Post a Comment

ISTERIKU DUNIA & AKHIRAT

ISTERIKU DUNIA & AKHIRAT