Friday, December 17, 2021

GRAND MAFIA - SATU PENCAPAIAN

Assalamulaikum.

Al kisahnya aku ada bermain online game nama Grand Mafia. Mengisahkan suka duka jatuh bangun dalam bergelar seorang Don. Maka aku pun tertariklah untuk bermain hingga tahap tertinggi iaitu level 25.

Alhamdulillah setelah berhempas pulas bermain, akhirnya dapat juga aku mencapai tahap level 25.
Namun setelah berjaya mencapai level 25, aku menjadi tiada semangat untuk meneruskan game. Tanpa berfikir panjang terus aku delete game itu. Entah mengapa rasa satu ketenangan di dalam fikiran.

Apa pun ini ada aku kepilkan anak buah atau disebut Enforcer dalam game ini.
Sekian dahulu nukilan pasal game Grand Mafia ini. InsyaAllah ada kesempatan aku buat nukilan lagi.

Tok Wey Pa
13 Jamadilawal 1443H

No comments:

Post a Comment

ISTERIKU DUNIA & AKHIRAT

ISTERIKU DUNIA & AKHIRAT