Tuesday, October 8, 2013

MANGGIL - CHENEH & CHERUL

Alhamdulillahhi Robbil A'lamin..Wassolatu Wassalam A'la Asyrofil Anbiya Iwal Mursalin Saidina Muhammad Sollallahu Alaihi Wasallam Wa'ala Ahlihi Wasohbihi Ajma'in.

Bersyukur ke hadrat Allah kali ini aku berjaya menghadirkan diri bersama keluarga untuk manggil di Felda Cheneh & Felda Cherul. Namun rasa terkilan kerna tiada gambar dapat dirakam semasa berada di rumah saudara mara, disebabkan keadaan tuan rumah yang tidak mengizinkan untuk dirakam gambar mereka. Apa pun untuk mengubat hati sebagai kenangan di sini aku merakam gambar selepas kami pulang dari rumah saudara mara iaitu sewaktu aku & keluarga menjamu selera di sebuah restoran yang agak sedap masakannya.
TINGGI BETUL SUDU DIANGKAT
Kami memilih restoran tersebut kerna melihatkan suasana kedainya yang agak lengang & saiz kedai pun agak besar jadi ciri-cirinya menepati citarasa kami sekeluarga tambahan perut masing-masing sudah berbunyi minta diisi hehehe..
MENIKMATI HIDANGAN YANG MASIH BERASAP
Aku tiba agak lewat di dalam restoran itu kerna sebelumnya aku mencari tandas terlebih dahulu. Maklumlah kantungku terik dipenuhi air. Sebab itu bila aku masuk sahaja ke dalam kedai ahli kelab yang lain telah pun menikmati hidangan masing-masing. Berselera benar nampaknya
MAKE DIK MAKE
Aku termenung sekejap berfikir apakah makanan yang hendak aku pesan. Nak makan megi tahap kelaparan memerlukan nasi. Aku pun terasa untuk makan sup maka aku pesan nasi putih sup perut barulah sesuai tambahan suasana malam yang agak sejuk boleh juga memanaskan badan hehe..
NASI PUTIH SUP PERUT SEDAP
Sekian dahulu untuk kali ini Wallahu A'lam!

W.K AZIZ

No comments:

Post a Comment

ISTERIKU DUNIA & AKHIRAT

ISTERIKU DUNIA & AKHIRAT